پرواز از قفس
اینجا جای حرفای یه دیوانه است! یه دیوانه که در تنهایی خودش گرفتار شده و دچار تب و هذیانه! این وبلاگ فقط یه محله برای نوشتن چیزایی که جای دیگه ای برای نگه داشتنشون نداشتم! من اینجا حرفامو میخوام بذارم، حرفای دلمو، حرفایی که گوشی برای شنیدنشون وجود نداره! حرفای یه دل دیوونه و شیدا! اگه تو هم دیوونه ای بیا تو! وگرنه اینجا وقتتو تلف نکن! عاقل من!

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 313
بازدید هفته : 850
بازدید ماه : 823
بازدید کل : 25564
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ
پرواز از قفس

 

این جهان باشد برایم یک قفس

در قفس کم شد دگر بر من نفس

کن رهایم از قفس یا ربّنا

دل به پروازی رها دارد هوس

شوق آزادی به دل دارم خدا

خسته ام تنها ، به فریادم برس

اِرجَعی گو ، دعوتی کن روح را

کی رسد بر گوش من زنگ جرس

شاخه ای خشکیده ام بر این جهان

کن خداوندا زِ دنیایم هرس

این شعر رو از وبلاگ غریبستان مغان برداشتم اما نمیدونم شاعرش کیه؟ جناب آقای فردی یا دوستشون محمد اسبقی!



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت7:51---7 تير 1393
سلام
من با آقاي استاد فردي توسط دوستم آشنا شدم . شخصيت عجيب و جالبي دارن . مشكلي روحي داشتم كه دوستم ايشون را معرفي كردن بهم و ازشون وقت گرفتن و خواستن كه باهام صحبت كنه با چند بار چت و صحبت كلي روحيه من تغيير كرد و كلا مشكلم حل شد حالا هم به وبلاگشون هر چند روز يه بار سر مي زنم . اين شعر هم مال خود آقاي فردي هستش .
پاسخ: ممنون از توضیحت مهتاب جان!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: شعر، ،
:: برچسب‌ها: پرواز از قفس, شوق آزادی, زنگ جرس, شاخه خشکیده, پرواز رها, کن رهایم از قفس, یا ربنا,
نویسنده : شیرین بانو